Bath

Har haft en kalas weekend! Sa skont att komma bort fran storstan och ta det lugnt en helg :) Det skulle ta oss ca 2 timmar att aka dit... men pga fredags trafiken och spo regn sa tog det 5 timmar!!! Snacka om att man blev sur.. anlande inte forrens 8 pa kvallen.. sa forsta kvallen fick bli roomservice och film! I lordags blev det lite sightseen i Bath, som jag tycker va en jattefin och mysig stad, dock tycker jag alla byggnader sag exakt lika dana ut.. valdigt beige och lite trakigt! Har ju inte varit i sa manga stader i UK men Brighton ar nog fortfarande favoriten!

Och nu har jag antligen sett Prince Harry!! Det var rugby match i lordags och Harry ar Englands ambassador eller nat sant.. Jag har alltid varit lite kar i honom ;) .. hinner inte skriva en hel novell men bjuder pa lite bilder!

Mcdonald bath and spa

Pa Pulteney brige


Roman baths, det ar varma kallor.. (jag va for snal for att betala £12 for att ga in sa tog en fran fonstret)

Det blev en o annan lager top for mig!


Pulteney brige sags vara en av europas vackraste broar?! Haller inte med..

Afternoon teat va delish! De va en brasa brevid sa de va super mysigt :)

En san sang vill jag ha!!

Testade sjalvutlosaren ;)

Pavag till baren


Om ni aker till Bath rekomenderar jag verkligen att ata pa The olive tree, sjukt gott!!!


Frukost pa rummet:)

#1 - - Anonym:

Vilken toppen helg ni har haft!

(Men dock är Karlsbron i Prag är mycket, mycket finare!)



Kram Mamma

#2 - - sis:

vilken snygg klänning11 o jag tycker allt träningen gett lite resultat. bra jobbat!!! lite svårt att skriva med mina smärta om de blir lite fel här;)

#3 - - Ekan:

Jag vill leva ditt liv Sandra när jag ser sånt här!!

#4 - - Sarah:

Åh Bath är såå mysigt!

Upp