Det blev en glad midsommar!

Vilken harlig midsommar det blev! 28 grader varmt, en park fylld av flera tusen glada svenskar, vanner, pimms och god mat! Kunde inte klaga direkt! Dock tycker jag att midsommar i Hyde park ar valdigt oorganiserat.. Nar jag firade i NYC sa salde de mat, hade lekar, sjungde sanger etc.. ja menar kolla bara in Londons midsommarstang!! Varsta jag sett! Men hade roligt iaf det som ar huvudsaken :-)

Vid 11 pa kvallen fick jag o stevo for oss att ga pa bio haha..(efter 8 timmars pimms drickande) sa det blev taxi in till leicester square o kollade pa "get him to the greek", den maste ni se om ni gillar Russel Brand! Asbra! Efter filmen ville vi inte ga hem sa vi gick pa en club o drack shots och dansade till Kings of Leon. Inga storre skandaler mer an att jag blev av med en sko och steve spillde ut en hel talrik natchos over min klanning.. (han fick veta att han levde va sa saker..) De va kul att visa Steve lite svenska traditioner, han kunde inte folja med forra aret.. han alskade midsommar o sa att de va den "best midsummer I ever been to".. :-)





| |
#1 - - Stina i London - Sveriges basta Londonblogg:

Fast den dar midsommarstangen var valdigt fin i jamforelse med den for tva ar sedan, det tar sig!



;)

Upp