Hej hej

Just hemkommen från lunch i Moorgate med min bbf Tessa. Det blev sushi på itsu, Mums! Vi hade mkt att ta igen, vi har bara setts en gång på hela sommarn!! Först va jag i Sverige på min systers student, sedan va hon i Bali nästan hela juni, sedan jag har varit på semester 2 veckor i juli. Men nu så :) Passade även på att shoppa lite på New Look när jag va i närheten, de blev 2 söta linnen och en BH.  

Annars har jag inte gjort något speciellt. Gjort massa ärenden och tränat. Igår va jag o älsklingen ute och käkade i city.. va nog första gången jag druckit vatten istället för vin. Tänkte försöka dra ner på de och inte dricka "i onödan".. Jag har druckit vin varje dag hela sommarn, kanske 2 dagar jag inte gjort de. (Alltså inte druckit mig full, men 1-2 glas till maten osv..minst). 
| |
Upp