clothes bugs euuuhh!

Mitt rum ser ut som 3e världskriget, jag håller på att rensa ur min gadde! Inte för att jag vill ha ordning och reda, utan för vi har bugs där som ÄTER UPP KLÄDERNA!!!!!! (Minns inte namnet på dom men de är små äckliga kryp!!) Jag har inte sett dem live in action men det var hål i flera av mina kläder igår!! (Dock inga dyra som tur va!)  Kan ju göra klart för er att det spelar ingen roll hur rent man har de för det är tydligen "jätte vanligt" här i London, speciellt norra delen av någon anledning. Så nu har jag tagit ur alla kläderna (de täcker nu golvet som en enda stor heltäckningsmatta), ska fixa något råttgift eller vad som nu krävs!! 
Jaja, bättre att ha dem i garderoben än i sängen iaf.. och tur jag köpte lite nya kläder idag.. kanske lika bra att köpa lite extra om i fall att de äter upp mina andra kläder också? ;)
| |
#1 - - Southern Belle:

Hej Sandra, de små "buggarna" heter pälsängrar! Ibland så skrattar jag högt när jag läser vad du skriver. Det är alltid lika roligt att få "kika in" i ditt liv och läsa vad som händer i london!Ha det gott!

Upp