helgen

Hade en riktigt rolig ikväll i fredags på Erins kalas...! Kul att träffa Verbier gänget igen! Blev en mycket sen natt..efterfest och hela faderullan som vanligt. Sov heeela lördagen (tills de va sängdax igen), men de va de lätt värt.. blev dominos pizza i sängen och 24 tittade som vanligt. Myspys! Idag har jag letat lägenhet som en galning.. har redan råkat ut för 2 som försökt blåsa mig.. "Rum vid picadilly circus för kalas pris"... när jag frågade om jag kunde få komma och kolla sa hon "du får rummet, sätter du in deposition på 500 pund på mitt konto så kan vi ordna att du får komma och kolla efter?" Fuck heller. Man betalar väl inte för ett rum som man inte har sett? Det kanske inte ens finns? Idioter... ska kolla på en lägenhet i Angel imån! Hoppas den är något att ha.. området är ju perfekt iaf! :)

Idag har jag pluggat i ca 5 timmar... blir galen snart.. är inte van vid sånt här, va ju 2 år sedan jag pluggade nu! Herregud vad tiden går fort.. men en sak som är säker det är att ha slutat skolan är helt underbart! Man är friiii och kan göra vad man vill!!
Lindsay och Alistar (hon har sitt eget tv program, coolt va!)
Sötingen Erin fyllde 25! 

puss!
| |
Upp