Thriller!

Igar motte jag och mannen upp hans familj vid piccadilly circus.  Vi blev bjudna pa gooood mat pa sugar reef och drack champagne innan vi gick bort till musikalen Thriller. Det var SJUKT BRA, kanske till och med den basta musikalen jag har sett! Kan ju inte bli annat an bra nar de sjong gamla jacko wacko hits!! Vi stod upp och sjong (jag och Lorna skrek som varsta fansen) ! Det var flera personer som spelade Michael, fran barn till vuxen. Det var ingen "story" som jag trodde, utan det var bara musik fast med hitsen i ars ordning.. grymt bra. Latt 5/5. Se den!

Thriller ar verkligen perfekt som forfest. Kunde ju inte annat an att bli party sugen av musiken...och all skumpa gjorde val sitt ocksa. Slutade med att jag och Steve gick ut och tog ett par drinkar pa Jewel som ligger vid piccadilly. Aldrig varit dar, det var en riktigt bra bar/club/lounge...valdigt glamourost! Dock mar jag som overkord gravling idag.


Sanky in soho/picca

Steven

Vi hade good seats:)

Steve, Jag, Alison & Lorna (hans systrar) i baren!

Jag pa jewel

Ni vet val vid de har laget att jag ar kandisgalen, har kommer en annan grej jag tycker ar lite coolt. Alisons basta kompis ar "a close friend of Robert Pattinson" (twilight) och hon har bjudit med honom till Allis fodelsedagsfest! Troligtvis kommer han inte komma for han kanner inte Alli, men man kan ju onska.. han bor forresten inte alls langt fran Steves foraldrar i Surey! ;) Hehe jag vet jag ar tontig..

| |
Upp