"the city"

Den nya serien "the city" ar saaa sjukt bra.. valdigt likt "the hills" dock.. Tycker the city ar lite roligre for att man varit pa samma stallen antar jag! Saknar New York nar jag ser det!! Sag att Olivia palermo visst var med i serien.. tyckte val jag kande igen henne pa tv.., sag ju henne pa fashion week och knappte till och med en bild.. jag visste inte vem de va innan men alla papparazzis tog bilder sa da gjorde jag o Tessan de ocksa :)


Den har bilden kanner ni val igen?

| |
#1 - - Madeleine M:

Men lilla gumman, läs på lite mer och försök att vara mer uppmärksam! Du skämmer ju ut dig själv genom din naivitet gång på gång. Anledningen till att jag läser din blogg är för att se på fina bilder från London & New Yorkmiljöer, det är sannerligen inte för ditt intellekt eller det du skriver. Du stavar allt som oftast fel och ligger väldigt efter när det gäller att ha kolla på vissa saker. The City är reminiscent of the Hills av den enkla anledningen att Whitney Port hade en roll i the Hills och det är Adam G som producerat båda serierna! Shape up!

#2 - - Anonym:

men LILLA GUMMAN. Jag har sett vartenda the hills avsnitt och jag vet mycket val att det ar samma kille som producerat serierna. Tycker bara de vore roligare om de varit lite annorlunda! :) Och om du klagar pa min stavning kan du ju hitta en annan blogg att lasa.. konstigt jag hade faktiskt mvg i svenska... jag borde skarpa mig haha ;)

Upp