2009!!

Herre min skapare, hur fort har inte 2009 gått? En sak som är säker och det är att 2009 har varit bästa året i mitt liv!
Orkar inte göra en hel resumé om året som gått... men jag har många goda minnen.. här kommer highlightsen som jag minns såhär på en rak arm!

- Jag har varit sambo med min bästa vän Malin i 3 månader vilket var underbart! (dock hade en egen säng varit att föredra men det är ju en upplevelse de också hehe)
- Gått make up artist utbildning
- Jag har flyttat till centrala London
- Varit på ca 30 birthday parties och grymma London klubbar!
- Jag har fått nytt jobb som account manager för too faced cosmetics
- Åkt på skidresa med 12 galna vänner till Verbier!
- Fick en Paris resa i julklapp som var helt underbart romantisk! Va uppe i eiffeltornet och träffade Karl Lagerfeldt :)
- Varit i Sverige 2 gånger. En gång i mars och en gång i somras när även mannen min följde med vilket var kul!
- Mini semester i Brighton
- Varit på 5 westend musikaler
- Gått på Britney spears konsert
- Haft alla 3 bästisarna på besök!
- Åkt på roadtrip till Frakrike och druckit champagne i massor
- Fyllt 21 som firades med pumpa och ståt på mina favorit restauranger och barer!
- Haft familjen på besök!



Det verkar som att jag har hunnit med en hel del under året! Nu kör vi stenhårt 2010. Jag gillar siffrorna. 2010. Känns bra! Imån blir det brakfest hemma hos oss. Fylleslag. Raveparty. Open house a lá Nilssons (ni där hemma vet vad jag talar om). Nej skämt och sidor. Vi ska ha houseparty som dock typ hela central east London är bjuden till. Men det blir nog bra! ;)



Om vi inte hörs innan så får jag önska er ett HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!
| |
#1 - - Familjen:

Ja både du och vi har haft ett toppen år!



Gott slut, Gott Nytt År och God fortsättning!!!!



#2 - - Anonym:

Fy för fan, stackars grannar! ;-)

#3 - - grandma:

Gott Nytt År önskar vi till dej och mannen!!!!

#4 - - Anonym:

Gott nytt år till dig o Steve!!

ser att du haft en kanon jul och säkert på nyårsafton med !!



take care !!



mängder med kramar från oss i lilla hylte !!

Monica Kenta o sannibanni

#5 - - Anonym:

glömde säg att jäkligt snygg bakgrunden blev på din blogg!!

många + på den..... :))))

#6 - - Anonym:

Gud så snygg snygg du är! ;-)

Upp