J'adore Paris!

Guuud vilken mysig helg jag har haft!! Taget dit tog bara 2 timmar, helt galet ju! Kom dit pa formiddagen sa vi hade hela fredagen att gora saker pa...bodde pa ett superfint hotell ! Det sags ju att Paris ar varldens mest romantiska stad...det kan mycket val stamma, jag ar mer kar nu an nagonsin!! =)

I fredags borjade vi dagen med att ha picknick under eiffel tornet i stralande solsken..romantiskt =) efter lite tjat fran Steves sida sa gick jag tillslut med pa att aka upp till toppen av eiffel tornet ... jag var sa radd sa jag skakade av hojdradsla, men fin utsikt de va de allt!  Pa kvallen overaskade han mig med biljetter till Moulin Rouge! Shiiit sager jag bara! Den showen/musikalen/cirkusen var lika bra som alla musikaler jag varit pa tillsammans!!! Sjukt bra show! Jag rekomenderar verkligen att kolla pa det om ni aker till Paris!! Tror billigaste biletterna ligger pa 1000 kr st, kan lata mkt men da ingar det en flaska champagne..absolut vart det!! 
Har kommer bilder!

Utanfor hotellet





Mysigt!

Hehe!



Halvvags uppe...livradd

Utsikt fran halva vagen






Cool utsikt!










Designern Karl Lagerfeldt bodde pa samma hotell som oss!

Man fick tyvarr inte ta bilder dar inne...


Lordagen gjordes resten av turistandet...  triumf bagen, nottre dame,(ni vet dar Quasimodo bor)  le louvre, (Mona Lisa) Champs Elysees (kand shopping gata som 5th ave) sedan blev vadret lite samre sa vi begav oss tillbaka till hotellet och slappade lite vid poolen istallet.. senare blev det ett par drinkar ute och sedan middag pa min favorit restaurang Buddha bar.. den finns i NY, London och Paris, men det sags att Paris ska va den basta! Gudomligt god sushi, o cocktails is to die for!


Le Louvre



Kanner ni igen triangeln fran da vinci koden kanske?



Fika pa uteservering

Det borjade regna!

Nottre Dame

Triumph bagen!



XL!!

Ready for a night out in Paris!

Min babe i hotell baren




Sondags sov vi jatte lange.. tog sedan en promenad runt om i omradet och at en god brunch pa en uteservering innan det var dax for att checka ut och aka hem till London igen! Var supervader nar vi kom hem, sa vi drog till parken och drack pimm's tills det blev sangdax! =)
Paris | |
Upp