Sondag...

Klockan ar nu 2 och folk sover. Man sover for fan inte bort en sondag nar man bor i London! Jag vill ut och gora stan, och framfor allt ata. Jag hade latt dodat for en kebabtallrik nu. Det ar jag vard eftersom min mage ar tom av nagon konstig anledning.

Eftersom jag inte har nagonting att gora kan jag ju beratta lite kort om lagenheten jag flyttat in i. Den ligger i Goldens green i London. Ligger norr om centrum, forbi regants park... tar ganska sa exakt 23 minuter (inkl trafik och stopp) att aka in till Oxford steet dar jag jobbar. Bussen gar utanfor lagenheten och stannar precis utanfor jobbet!! Kan inte bli mer perfekt. Har dock inget eget rum utan delar ett med Victor (inte samma sang da haha)... han ar hur schysst som helst sa de kommer nog funka bra! Ska lagga upp lite pix sen jag fixat med datan.

Jag blir verkligen helt galen av att inte ha internet.... men sen nar de ar fixat sa javlar ska ni fa se pa inlagg! ;)
| |
#1 - - Angelica:

Hej! jag har läst din blogg lite från o till ett tag. Jag ska snart åka som au pair till london, men tänkte också kolla lite vanliga jobb typ klädaffärer o sånt. Så jag undrar hur mycket du betalar i hyra för lägenheten du delar? Har hört att det är snordyrt i London hehe hälsningar Angelica

#2 - - frida:

dit måste vi åka ja :) men ska vi sova på hostel eller kan vi bo hos dej?

#3 - - Anonym:

planet på lördan gick 10.10 tror ja så är väl i london vid 12 snåret skulle ja tro...

#4 - - Anonym:

om jag sager sahar... typ hela lonen gar ju till hyra!

Upp