girls night out

Shit vad dalig jag ar pa att blogga, jag som brukade gora det varje dag.. saknar att skriva av mig! Men jag hinner faktiskt inte, har fullspackat schema varje dag sa hinner aldrig ga hit och skriva.

Men nu ar jag har iaf. Vad har jag nu for smaskigt att beratta da?

I mandags tog jag ett djupt andetag och sa upp mig fran jobbet, han tog det bra och sa att han inte var forvanad. (jag ar for bra for dom ju hehe) Men var tvungen att jobba hela veckan for kontraktet sager de.. blir intressant att se om man far nagra cash for de..

Igar hade jag och Tesse "GNO" ...girls night out:) de va bara vi tva och inga boys.. massa tjejsnack hela kvallen!! Vi hade riktigt skoj, mottes forst upp vid covent garden efter jobbet, delade ett par flaskor vin (hur later inte de??) ..sedan hann vi nog med 4 olika stallen innan det var dax for hemfard runt 3.  :) Traffade en svensk kille ute faktiskt.. vid baren var annars..sa vi hangde med han och sina engelska polare ett tag! Rekomenderar verkligen ett av stallerna vi va pa igar.. ZOO BAR hette det, lag ocksa i Covent Garden. 2 Britt PA RAD!! Behover inte saga mkt mer for att ni ska forsta att de ar ett bra stalle jag snackar om.

Idag har jag lite daligt samvete.. jag har skolkat fran min sista arbetsdag i skobutiken. (bakis + att jag skulle ha jobbat till 9.30 pm och jag ska ut ikvall hehe) Fattar inte varfor jag har daligt samvete egentligen.. de ar ju anda dumma i huvudet..

Ikvall ar det HALLOWEEEEEEN PARTY som star inplanerat. Outfit redan inkopt. Jag ville vara en pumpkin men hitta ingen outfit for vuxna... hehe.. Sa jag ska vara en hot angel! :) Passar val mig som handen i hansken!?

Idag har jag traffat Sara (mamman och min "chef"), jag fojde med henne pa ett "svenska mammor" mote... de va hemma hos en svensk mamma och hade halloween fika..riktigt mysigt och skoj att traffa andra svenskar! Det bor forresten over 350 svenska mammor har.. enligt svenskamammor.com iaf :)

Pa mandag borjar jag mitt nya jobb!!! Langtar!!
| |
Upp