världens bästa dj

Skippade partyt i Notting Hill igår.. men kvällen blev ganska så bra ändå. 2-3 drinkar på en bar i city klarar man ju av utan problem menar jag.. trots sjukdom. Gick till favvobaren och träffade min favvo DJ (han var så bra sist så jag var tvungen att fylle-ringa Malin haha).. Han kände mycket väl igen mig sedan sist och gav mig kindpussar. Konstigt med tanke på att jag sa att jag var hans biggest fan. 

"How are you my darling? How's life? Have you heard Britneys new song Circus???"
Sedan spelade han 4 Britt + 2 justin.. på mindre än 45 min. 

Där snackar vi en äkta. Love him. 


Sedan blev det thai take away och filmkväll. Hyrde "Children av men".. den var ingen höjdare. 
Idag vet jag inte vad jag ska göra... hela dagen framför mig.. some shopping anyone?
| |
#1 - - julia:

fy fan! då vet jag vart vi ska när jag kommer på visit! saknar dig!

Upp