helig kvall

Jag fullstandigt ALSKAR Britts nya skiva, ALLA latar ar grymma och jag har redan 7 st favoriter. ;) Igar var hon med i X-factor och hon var saaaa bra. Jag hade dukat upp med chips och lask Britt till ara. Sa bra. Som sagt, garkvallen var en helig och lugn kvall for mig.. andra verkade ha roligt pa andra hall. Detta sms fick jag 04.46 :

"Hi baby I´m at a afterparty in Angel miss u what are u up to?"

Vad brukar man "vara up to" kvart i 5 om man har en helig Britt night?

Langtar tills den 5e december... da jaklar ska ni fa se pa andra bullar!


Har aven laddat ner massa julmusse nu sa nu kan ingen undvika att julen snart ar har.. Jul i betlehem a lá Carola och Jenny Olund rules!
| |
#1 - - Malin:

Hej! Funkade Operation Save Brit?? Såklart! Vi är hjältar. Tv4 kör brittan-dokumentären på lördag och jag jobbar. Funderar på att bli sjuk.

Går det att spela in på dvd?? Jag är på den 3 juni förresten!!!

Upp