wonderful thursday

Klockan är redan över halv två på natten, men kan inte sova så lika bra att slänga in ett inlägg om dagens händelser för alla nyfikna! :)

Dagen börjades med att Mimi och Robin kom hit. Vi älskar dom! Mer underbar person än Mimi finns inte, nästan lite för snäll så jag blir irriterad, haha! Arden tjatar konstant om Robin. Det är Robin och "Määäts" (min pappa) som Arden är fruktansvärt imponderad av. Av någon konstig anledning. (kan ha med swedish cars att göra dock) Hur som helst så åkte vi till Barnes & Noble, som skulle ha storytime idag. Men inte en storytime i sikte. Framflyttat såklart, men vi satt där och läste böcker och hade trevligt ändå. 

Väl hemma busade vi runt, lekte i lekrummet och kollade lite tv..som är min favoritsyssla.. då passar jag alltid på att prata på skype med familjen! När Davey kom hem från skolan vid 3 så åkte vi till poolen! Ungarna härjade vilt och jag låg mest i solstolen och lapade lite sol. Nu jäklar börjar brännan komma vill jag lova! Se upp, ni får börja hårdpressa nu om ni vill ligga jämt när jag kommer hem! 

Mycket snälla barn idag, inga dampanfall eller slag med basebollträ idag. Skönt. Naturligtvis blir det kalabalik när mamma kommer hem vid 5, men det är ju som vanligt. Fattar inte varför Davey ALLTID ska hålla på och vara allmänt jävla jobbig när hon kommer hem! Han beter sig inte alls så när jag har honom..

Sen ringde Vincent (polare till "svensken" om ni minns?) och frågade om jag ville hitta på nåt. Det blev utsökt kinamat och sedan bio, Indiana Jones nya. Bra film, men trodde den skulle vara bättre. Inget akut behov för er att se direkt. 


Nähä, nu har jag tjatat tillräckligt. Hörs imårrn!
image782
| |
#1 - - emelie:

jätte söt bild. (: Måste vara roligt att bo utomland, hure länge ska du vara där ?

#2 - - Anonym:

åker hem 7 aug.. :)

Upp