sjukling...

Hejhej allihopa! Finally weekend:)

Igår hade vi lite fest här hemma.. eller vi hade bjudit över en familj. Blev grillspett, potatissallad och sallad! Riktigt gott! Hade lite planer igår..men jag kände mig inte fullt frisk så jag stannade hemma istället. Kunde inte sova på hela natten känns de som. Kändes precis som på den gamla goda tiden då jag levde med konstant halsfluss. Skitont i halsen och svullen med andra ord. Ont i hyvvet också såklart. Just nu jobbar jag.. dessa JÄVLA lördagsmorgonar som de plågar mig med.. barnen är visserligen snälla, smurfarna maraton är i full gång, och jag sitter här och dricker te och försöker intala mig att inte bli sjuk.

I dag ska jag träffa en kille från Halmstad som Heter David. Vi gick i samma datakunskap, men har typ aldrig snackat.. hur som helst så har han varit ute och rest i ett halvår, men ville hem tidigare än sina polare så han tog ett sista stopp i New York.. och han fick han veta från Julia att jag bodde här, så han frågade om han kunde få en guidad tur! (han har inte vågat sig ur hotellet än hehe) Och vad gör man inte för gamla Sannarpare? ;) 

En sak som är säker är att det inte blir något PARTY för Sanky ikväll. Gäller spara på krafterna!


Och förresten, gissa vem som kommer hit 28e juni??? MALIN ALIAS PARTYEKAN!! :))) Hur underbart är det inte att få över sin bästa kompis på besök? Längtar!
| |
Upp