Underbart!

Självklart som väntat var helgen underbar! Finns hur mycket som helst att berätta, men är fortfarande helt död så tar det lite snabb o lätt och bjuder på lite bilder senare istället! Mötte upp henne på flygplatsen (skylt o grejer!) , sedan blev det in till city direkt! Blev inte så mkt sightseen på lördagen, det var lite stessat inför kvällen.. Malin fick iaf shoppat både en och tre klänningar! Skitsnyggt:) Sedan blev det födelsedagsfest.. vi var ganska så många tillslut! Käkade thai mat och drack vin och lyssna på sjukt bra musik på terassen! Tyvärr hann jag inte köpa tårta, men vi hade ljus i maten istället haha.. Framåt nattkvissten drog jag, Jullan och Ekan till 49 Grove med Rex i the Village.. tror nog att det ändå är ett av mina favvoställen! Har alltid sjukt roligt där och musiken trodde jag var stulen från min ipod! :) Dansade i sofforna tills halv fem typ.. sedan blev det efterfest som vanligt haha.. fast vi drog ganska så fort denna gången! 

Söndags var man ju lagom pigg, sov max 2 timmar på sin höjd (någon snarkade så in iiiiiii... ni vet vem hehe) så det var omöjligt att få en blund, men vi underhöll oss med att filma och hålla för näsan hahaaha:) Sedan blev det mkt promenerat, Malin ville ju såklart se så mkt som möjligt, vilken vi kan förstå när man är i NY för första gången.. vi traskade bort till chinatown, sedan bort till little Italy där vi åt en svindyr lunch.. man mådde väl inte top notch så att säga hehe.. bort till soho igen och sedan tog vi en gul till Ground zero, hade tänkt ta gudinnan med men det blev värsta ovädret! Men vi hann med times square och lite annat med! Ni ska bara veta hur jäkla roliga vi är.. jag vet ingen roligare än oss, och vi skrattar högt om våra egna skämt också haha.. folk borde TRO vi är dumma i huvudet hahahaha.. sjukt roligt har vi haft iaf! 

Nu är vi hemma i Prince, börjar jobba vid 9.. malin kom in i mitt rum där jag och Julia sover (jepp, de är hon som snarkar) kl 7 i morse.. "va faaan gör du uppe?" "klockan är ju över 1!!" "gå och lägg dig FÖÖÖÖR FAAAAAN" HAHA..
| |
Upp