ÄNTLIGEN REUNION!

Nu är det äntligen lördag morgon, slavjobbar ju som vanligt till 11, fast glinen kollar tv så de är rätt så lugnt. Vid 11.15 går tåget mot NY, med stopp på Newarks airport. OH MY säger jag bara! Välkomsskylten är förberedd:)) Hoppas det inte blir allt för varmt idag med tanke på att vi ska turista! Vi har mkt vi ska hinna med!

*fifth ave
*times square
*rocker feller center (ev top of the rock)
*frihetsgudinnan
*brooklyn bridge
*China town


Det är nog allt vad vi kommer hinna med medans hon är härI värsta fall får vi ta resten på onsdag då jag FYLLER ÅR och ÄR LEDIG! :) Måste säga att jag är sjukt trött på allt turistande... man har ju bott här ett tag och agerat guide ett x antal gånger nu.. men klart man måste se det när man är i NY liksom!

Jag är mest förväntansfull inför kvällen, då vankas det FÖDELSEDAGSFEST, eller 20 årsfest för att vara exakt! Hoppas alla bjudna kommer, då blir vi nog ganska så många! :) Sedan är planen att vi ska gå till TENJUNE.. det är enda stället som jag verkligen verkligen vill gå till innan jag åker hem. Så hoppas han kan fixa in oss.. men vet ju aldrig, de är väldigt kändistätt där (minst lika mkt som Marquee), så kan nog vara svårt! Men man kommer ju aldrig in om man inte försöker..och jag har aldrig misslyckats innan;)



Hoppas ni får en trevlig lördag! ;)
| |
#1 - - Rosse:

Hej Sandra,



Har "Partyekan" =Malin kommit fram ännu?

Hoppas du får en riktigt bra födelsedag och några kanon kul dagar/nätter med uppvaktning,shopping,sightseeing och fest.

Ta väl hand om varandra.

Kram

Rosse

Upp