Ungjävel!!

Jag älskar verkligen barn, det var en stor anledning till att jag åkte hit. Men ouppfostrade, dampiga barn tycker jag fan inte om. Det är Davey Bogle vi snackar om, den som klarar av honom borde få både diplom och medalj. Spelar ingen roll vad jag gör/säger/hotar/mutar med, han lyssnar inte på mig!! Han slåss, skriker, lipar, dampar... mig får han gärna slå, men när han slår Arden blir jag så jävla arg på han så jag bara vill ge han en lavett! (Haha jag kommer aldrig få något barnvaktsjobb i Sverige mer om någon läser) 

Gav dampet en "timeout" precis, självklart vägrade han..men stängde in han på rummet..han har skrikit i ca en halvtimme men blev tyst nu. Antar att han somnat....SKÖNT! 

Ska man vara au pair så ska man ha barn under 3 år eller över 10. Helt klart! 



PS! 1 vecka kvar idag!
| |
#1 - - Maria:

hur gamla är barnen du har hand om?

#2 - - Ekan:

Kan inte tro det - snart är du hemma! Då blir det f-n ta mig dags att ta igen förlorad tid ;)

Saknar dig pärlan!

Upp