Jag lär henne allt jag kan!

Shit vad ungar lär sig fort. Arden kan numera 4 sånger FLYTANDE på svenska. (Denna veckan har vi kört på "sommartiden", blir nog Båten Anna nästa vecka). Hon är väldigt duktig. Hon kan även säga: Tack, snälla, förlåt, "jag heter Arden", och "jag bor i united states." Jag är stolt! 

Idag när vi hade storytime på biblioteket så pratade vi om alfabetet. "Någon som kan säga något som börjar på A" sa biblotikarien..."ARDEN!!!!" skrek hon självklart ut så att alla började skratta. De andra ungarna vågade knappt säga nånting, och de kunde säkert inte alfabetet heller. (Min unge kan det flytande och hon är 2 bast, när jag var två kunde jag typ säga "mamma") Boktanten blev imponerad och frågade hur hon kunde alfabetet så himla bra. "Jag har lärt henne allt, vi brukar öva och säga vilka ord som bokstäverna börjar med" sa jag stolt. 

... sedan kom vi till bokstaven F. Vad tror ni hon skriker ut?!?!?


FUCK!!!!!! F IS FOR FUCK!!!!!!!!!

Bibliotikarien blev måttligt imponerad. 
| |
#1 - - linda:

Hahahahahahahahaha, FUCK vad roligt XD

#2 - - Cicci - au pair i Providence, USA:

Oh hjalp! Bara tva ar och kan sa mycket!! Ar det en ny einstein va har dar eller? haha

#3 - - Mikaela:

HAHAHAHAHA, det ar bra det, lar ut mer sant XD

Upp