Tillbaka till verkligheten

Blev upphamtad av ponken pa Heatrow igar och akte direkt hem till hans familj i Walton som ligger 20 min soder om flygplatsen. Tank att man bara efter 40 min kommer ut pa "country side"... allt ser precis ut som jag tankt mig, tank er Bridget Jones nar hon firade jul! Sa fick man ju traffa hela tjocka slakten for forsta gangen, hade ju bara traffat hans syster innan. Det va alla valdigt trevliga och jag kanner mig redan som en i familjen! :) Blev god middag med diverse efterratter och picturenary (stavas?) spelande.. jag skamde ut mig lite haha.. Steve skulle rita "center", alltsa mittpunkt.. da ritade han en rund ring och en liten rundformad ring i mitten som han frustrerat pekade pa. Nar mitt lag hade gissat pa allt mojligt, middle, spot etc.. da skriker Sandra herself ut "its a NIPPLE!!" (for er som inte vet sa ar de brostvarta).. jaja, alla fick sig ett gatt skratt iaf :)

Fick varldens basta present av ponken! En resa till Paris!!!! Fick aven en rod halsduk som jag onskat mig, roda skinnhandskar, en ram (dar bilden i va en bild pa eifeltornet och tva ritade gubbar under som skulle forestalla oss haha), och slutligen en kokbok som jag tjatat om. Fick ju 2 av fammen sa nu har jag 3 hahaha! Jag gav honom Prison Break boxen, en rutig skjorta och en svart skitsnygg troja. Han blev skitglad! :)

Nu ska vi kaka frulle och sedan till gymmet!!!
| |
Upp