sista kvällen...

Gud vad mina dagar här har gått fort.. åker ju redan tillbaka imorgon! Har tyvärr inte hunnit träffa alla kompisar (inte för jag har så många här men ändå...), men hann iaf träffa släkten på mammas sida och en del kusiner vilket var roligt! Har nu packat en hel resväska full med kläder som jag ska ta med mig tillbaka.. underbart! Kan knappt stänga väskan men de får kosta vad det kostar för jag behöver verkligen nya kläder! 

Åker imån vid 9 (de får köra mig istället för att ta tåget).. ska bli roligt att åka tillbaka även om jag gärna stannat kvar här nån vecka till.. fast saknar ponken lite och det ska bli kul att träffa hans familj för första gången! 

Hörs i London!

puss
| |
#1 - - Malin:

Hej gumman! Det var riktigt kul att träffa dig :) Du får gärna ringa så snart som (ponken lånar säkert ut sin mobbe). Miss you already!

Upp