party times 2

Kan ju borja med att tipsa alla otranade manniskor som gar pa gym for forsta gangen pa ett ar att antingen skita i det eller att ta det lilla lugna med vikterna. Jag foredrar det forsta alternativet. Fast det var ganska trevlig i jacuzzin. Jag har ont overallt och kan knappt ga i trappor!!

Vi har haft de jattemysigt sedan jag kom.. kollat pa 6 PB avsnitt, atit och sovit lange! Igar va vi aven ute pa krogrunda i Walton med hans gamla skolkompisar. De va superskoj men blev la nagot glas for mkt for jag madde inte kalas i morse vill jag lova. Men efter 1 (hel) pizza, cola och liggandes i sangen tills 4 sa kryade jag pa mig. Ikvall fyller hans kompis Ben 26 sa vi ar i London nu. Blir forfest hemma hos Steve sedan ska vi till nagon bar har i narheten och slutligen efterfest har. .. tror jag borjar bli lite for gammal for att ga ut 2 ganger i strack... men jag kor pa Mias motto: "Det kanns forsta drinken men sedan ar man pa G igen!" Tror de kommer bli en rolig kvall!

puss
| |
#1 - - Yanira:

Hejsan!



Vill du få hem presentkort i brevlådan? Då ska du ta och bli medlem på den här sidan http://www.gratismode.se/?c=28654 det är otroligt lätt att få poäng. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Med lite hjälp av dina vänner så kan du också tjäna upp till 50 p. Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från vilken butik man vill t.ex. Nelly.se, H&M, Gina Tricot, Åhléns ja you name it. Man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort!



Kram och lycka till!

#2 - - frida:

gott nytt år :D

Upp