Förändringar

Första dagarna efter jag kom hem så konstaterade jag att allting är sig likt. Att ingenting har förändrats det året jag varit borta. Men när jag tänker efter så är det faktiskt en hel del saker som förändrats.

- Mjölkpaketen har fått skruvkork.
- Vi har möblerat om halva huset. (Jag fick såklart minsta rummet)
- De har huggit ner massa skog där vi brukar gå ut och gå.
- "Nattklubben" Morfars har tillkommit. Där blir man ju ändå bara misshandlad så där sätter jag inte min fot igen, HAHA
- Åhlens hade gjort om. 
- MQ har gjort om HELT. Mycket snyggare och klassy!
- Bokhandeln även den omjord.
- Köpmansgatan har fått nya butiker.
- Espresso house har gjort om...även ökat priset (?) Räkmacka + litet glas juice 97 spänn!!! Rena rånet! 
- En ASSNYGG kille har fått jobb på telenor. (paxad)
- Mamma har fått nytt jobb

Det var allt jag kom på för tillfället. 
| |
Upp