ensam igen

Nu har Julia och Jocke lämnat mig. Ensam igen i det stora staden.. jag måste försöka hitta någon polare snart.. har bara ytliga festpolare här ju haha! Helgen har varit lyckad! I fredags åkte vi hem till en kille som heter Jordan som bor i Princeton för att dricka och spela biljard. Var trevligt, Julia är grym på biljard... killarna var schyssta, gillade dom bortsätt från att hela bunten knarkade. Alla i Princeton verkar gå på droger... det gillar vi inte! Lordags blev det manhattan igen, shoppade en hel del, sedan drog vi till times squere.. hann inte med frihetsgudinnan dock. Jag har ju redan sett henne sa for mig spelar de ingen roll..Varan lilla trip filmades ocksa! Kommer snart pa youtube.com! ;)


Stannade anda tills mandag.. va med Calle igarkvall! Nu sitter jag i sista minuten och forsoker styra upp nyar..
| |
Upp