äntligen!

Som ni ser så skriver jag med åäö nu! Det värsta är att jag har vant mig vid att skriva a och o istället, så kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig. Nu har iaf min mac anlänt till Princeton, bättre sent än aldrig. Blev en fin nyårspresent ! 

Ikväll blir det middag hemma hos Jaquline här i Princeton, senare är det nog tänkt att jag, som vanligt, ska hitta den perfekta nyårsfesten.. nyårsafton är sjukt överskattat. Jag hade helt varit med dom närmsta vännerna, käkat god mat, druckit skumpa och spelat spel..
| |
#1 - - Ida:

Okej låter ju kanon det!!!! =)
ska till en liten stad (eller by) som heter sloatsburg 40 minuter norr om NYC!! Har läst din blogg ett tag nu! Ny verkar ju helgrymt!!

#2 - - Madde:

Hej Sandra! Jag gillar din blogg o du verkar va en gullig tös! Tycker du e lite extra gullig som skriver att du redan gjort av me 15000 på 4,5 månad..det gjorde jag av med på 7 dar i NY nu i februari haha..föresten e det ju inte alls svårt att komma in om du har fejid..mitt funka sjukt bra o det va inte ens jag på kortet..

Upp